Kære Jazz Esbjerg-medlemmer
Herfra bestyrelsen vil vi blot sige tusind tak for en rigtig god forårssæson.
Vi er som altid dybt taknemmelige for jeres opbakning til koncerterne – uden her, intet Jazz Esbjerg!
Har du betalt kontingent?
Da vi er en medlemsdrevet forening, er vi også afhængige af den ’passive’ opbakning i form af kontingenter.
Så hvis du sidder derhjemme og tænker at du gerne vil bakke op om Jazz Esbjerg, selvom du måske ikke kommer til alle vores koncerter – så er du mere end velkommen til at betale dit kontingent her og nu:
Årligt kontingent: 200 kr. Studerende:100 kr.(gældende et år fra den dato, betaling registreres)
Indbetal via Mobilepay: 515059 (skriv ’kontingent’ i emnefelt)
Når du så kommer til vores koncert, får du et fysisk medlemskort 😊 Vi takker på forhånd for din støtte.
Ny sæson
Den første koncert efter sommerferien er onsdag d. 19. august,
hvor vi igen i år præsenterer et orkester bestående af dygtige undervisere fra konservatoriet. Årets ”lærerband” består af:
Michael Olsen (saxofon)
Benjamin Nørholm (piano)
Martin Andersen (trommer)
Thommy Andersson (bas)
Det bliver et brag af en åbningskoncert, så sæt allerede nu kryds i kalenderen.
Vi arbejder hårdt på at få det øvrige program klar, men hold øje på vores hjemmeside for mere info.
Vi ønsker alle en rigtig dejlig sommer og på gensyn i Jazz Esbjerg.
Mange hilsner fra hele bestyrelsen:
Nicolas, Alfred, Inger, Mette, Mathias, Andreas og Anni.